دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
خوزستان

حوزه/ رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه خواهران کشور از مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در پی ارتقاء عملکرد و بهبود مدیریت حوزه علمیه خواهران استان خوزستان، رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه خواهران از مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان تقدیر کرد.

متن این تقدیرنامه به این شرح است:

«وَ مَن یَقتَرِف حَسَنَهً نَزِد لَهُ فیها حُسناً اِنَّ اللهَ غَفورٌ شَکورٌ»

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای طاهر
مدیریت محترم حوزه علمیه خواهران استان خوزستان

با سلام و احترام؛

توفیق خدمت در عرصه تربیت و هدایت دینی، نعمتی است که خداوند متعال به بندگان صالح و کوشا عطا کرده است. شناخت ظرفیت ها و توانمندیهای محلی و استانی نیز به عنوان بخشی از این خدمت مقدس بسیار حائز اهمیت است. آگاهی از قابلیتها و منابع موجود، امکان برنامه ریزی دقیق تر و اجرای برنامه هایی را فراهم می کند که در عین هم افزایی با برنامه های ملی، به شکلی متوازن و مؤثر به نیازهای خاص هر منطقه پاسخ دهد. از آنجا که برنامه ریزی های پنج ساله حوزه های علمیه خواهران، به عنوان چارچوبی کلان و راهبردی، نقش حیاتی در این فرآیند ایفا کرده و زمینه ساز تحولات بنیادین در تعلیم و تربیت دینی بانوان حوزوی است، خدمت صادقانه و مسئولانه جنابعالی در تحقق این مهم، جلوه ای از هدایت دینی است که نه تنها در سطح فردی، بلکه در گستره های وسیع تری از مناسبات ملی اثرگذار خواهد بود.

روحیه تعهد و پشتکار جنابعالی و همکاران محترم تان در بهبود مدیریت، انضباط برنامه ها و بالندگی حوزه های علمیه خواهران احراز شده و در زمینه "ارائه گزارش اجرای برنامه های استان و مدارس" در سال ۱۴۰۲ شایسته تقدیر است.

بدین وسیله، از تلاش های بی وقفه و خالصانه حضرتعالی در پیشبرد اهداف متعالی سازمان و حمایتهای بی دریغ از مدارس علمیه، صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می آید. امید است که با استعانت از الطاف الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر «ارواحنا فداه»، در مسیر اعتلای معارف اسلامی و خدمت به نظام اسلامی، همواره موفق و مؤیّد باشید.

محمود خالقی
رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت حوزه های علمیه خواهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha